loading...

نوین مارکتینگ - مارکتینگ نوین

بازدید : 186
يکشنبه 6 مهر 1399 زمان : 0:11

راه اندازی وبسایت بدون برنامه نویسی به احتمال زیاد شما در مورد ساخت وب سایت نیز تصور غلطی دارید. و به احتمال زیاد این تصور غلط به دلیل صحنه های فانتزی فیلم ایجاد شده است. تمام این فیلم ها توسعه دهندگان وب سایت را کسی نشان می دهند که هر کجا می رود لپ تاپ حمل می کند و لباس سایه ای بر تن می کند. و چگونه این فیلم ها عادت های کاری این افراد با تکنولوژی را به تصویر می کشند؟ کار در اواخر شب ، تایپ کدها به طور بی وقفه و آخرین اما کمترین ، خطوط بی پایان کدهای کشیده شده در صفحه مانیتور.

راه اندازی وبسایت بدون برنامه نویسی به احتمال زیاد شما در مورد ساخت وب سایت نیز تصور غلطی دارید. و به احتمال زیاد این تصور غلط به دلیل صحنه های فانتزی فیلم ایجاد شده است. تمام این فیلم ها توسعه دهندگان وب سایت را کسی نشان می دهند که هر کجا می رود لپ تاپ حمل می کند و لباس سایه ای بر تن می کند. و چگونه این فیلم ها عادت های کاری این افراد با تکنولوژی را به تصویر می کشند؟ کار در اواخر شب ، تایپ کدها به طور بی وقفه و آخرین اما کمترین ، خطوط بی پایان کدهای کشیده شده در صفحه مانیتور.

کد در مقابل بدون کد
آیا این بدان معنی است که هر وب سایت وردپرسی به این روش ساخته شده است؟ خوب ، واقعاً نه بسیاری از وب سایت ها با استفاده از کد خالص ساخته می شوند.

روش دیگری برای ساخت وب سایت های وردپرس ، بدون کد وجود دارد. این چیست که میپرسی؟ اما ابتدا بیایید بیانیه ای ارائه دهیم. همه مشاغل برای راه اندازی سایت های رسمی خود نیازی به روند ساخت وب سایت قدیمی ندارند.

وبلاگ نویسان کوچک و مشاغل کوچک
هر مشاغل ابتدا باید بر نیازهای واقعی خود تمرکز کنند. به عنوان مثال ، برای بیشتر مشاغل کوچک ، ساخت وب سایت سنتی مناسب نیست. اما چرا؟ خوب ، زیرا الگوهای موجود برای انواع خاصی از تجارت وجود دارد. این الگوها نیاز واقعی آنها را برآورده می کنند. به عبارت دیگر ، یک تجارت کوچک نیاز به ایجاد حضور آنلاین دارد. این هدف نهایی آنها است.

مصالحه
ظاهر وب سایت
ممکن است فکر کنید که بین استفاده از کد و بدون کد چه معامله ای وجود دارد؟ خوب ، بیایید به موضوع ظاهر وب سایت بپردازیم. آیا به این معنی است که شما نمی توانید وب سایت های زیبایی بدون استفاده از کدها ایجاد کنید؟ نه واقعا. شما می توانید یکی از رویکردها را انتخاب کرده و همچنان یک وب سایت خیره کننده بسازید.

فاکتور زمان
ثانیا ، به زمان فکر کنید. کدگذاری معمولاً زمان بیشتری را می برد. چطور؟ اگر اهل فن نیستید ، توسعه دهندگان را برای ساخت وب سایت خود استخدام می کنید. به دلیل مشارکت توسعه دهندگان وب سایت ، در این ارتباط دو طرفه ، چیزی که واقعاً می خواهید ، از بین می رود. شما با نوع وب سایت مورد نظر خود شروع خواهید کرد. سپس به جزئیات ، اینکه چه رنگی برای متن می خواهید ، چگونه می خواهید آیکون وب سایت شما نمایش داده شود و غیره آشنا می شوید. این نیاز به برنامه ریزی و تصویب دارد. شما ایده های خود را با توسعه دهنده در میان می گذارید ، سپس آنها ایده های شما را با ایده های خود ترکیب می کنند ، محدودیت ها و محدودیت های آنها را بیان می کنند. و بعد از آن ، آنها طرح صیقلی را پیش روی شما ارائه می دهند.

هنگامی که برنامه وب سایت را دریافت کردید ، با برخی از دوستان خود صحبت خواهید کرد و سپس تأیید خود را ارائه خواهید داد. نیاز به چندین مرحله و وابستگی به فعل و انفعالات انسانی در این فرآیند ، طبیعتاً در مقابل اتلاف وقت قابل توجه آسیب پذیر است. و حتی ممکن است کاملاً انتظارات شما را برآورده نکند.

از طرف دیگر ، اگر استفاده از الگوها را انتخاب کنید می توانید یک شبه آنلاین شوید. آره! زیرا تعامل انسانی کمتر است. از مرحله ابتدایی تا آخرین مرحله می توانید انتظار داشته باشید که در وقت با ارزشی صرفه جویی کنید. شما تم وب سایت و کاتالوگ الگو را مشاهده خواهید کرد ، یکی را انتخاب کنید ، هزینه آن را پرداخت کنید و تمام شده است.

نگهداری
سوم ، ممکن است به فکر نگهداری باشید. وب سایت ها معمولاً سرمایه گذاری بلند مدت هستند. و بسیاری از شرکت های قرن بیست و یکم فقط به دلیل وب سایت خود دارای میلیون ها ارزش هستند. به فیس بوک یا توییتر فکر کنید. با ارزش ترین دارایی آنها وب سایتشان است. اما این مورد برای شرکت های کوچک متفاوت است.

شرکت های کوچک به دنبال بهره وری از نظر هزینه هستند. نیاز آنها ایجاد حضور آنلاین است. این بدان معنی است که این وب سایت ها بدون داشتن یک وب سایت فانتزی می توانند کارهای خوبی انجام دهند. یک وب سایت آموزنده و تعاملی با کاربران برای آنها کار خواهد کرد.

نحوه ساخت وب سایت بدون کد
با موافقان و مخالفان کافی است. بیایید در مورد چگونگی ساخت وب سایت های بدون کد صحبت کنیم.

مهم نیست که از کدام موضوع استفاده می کنید ، با WordPress چند قالب رایگان دریافت خواهید کرد. این الگوها برای قرار دادن محتوا ، تصویر ، فرم ها و سایر عناصر وب سایت ، طرح بندی را با مکان های مشخص مشخص کرده اند.

اما این به اینجا ختم نمی شود با کشیدن و رها کردن عناصر در یک بوم خالی می توانید تحرک بیشتری کسب کرده و وب سایت خود را از ابتدا بسازید.

قسمتهای بعدی این وبلاگ در مورد Elementor صحبت خواهد کرد. این یک افزونه برای وردپرس است که به شما امکان می دهد وب سایت های تعاملی را با استفاده از کشیدن و رها کردن ساده ایجاد کنید.

اما چگونه کار می کند؟ برای درک بهتر آن ، بیایید سعی کنیم ردیابی کنیم که نیازی که سازندگان Elementor در تلاشند حل کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 1179
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه